Har verkligen inte haft lust o blogga senaste dagarna.. 
I måndags var jag iallafall på Ullared med Tanya och Eleonor. Vi hade skitkul! Fast vi var ganska långsamma så vi hann bara gå igenom hästavdelningen och kläderna. 'Shopade' för 1300 kr.
 Mååste bara åka dit igen, väldigt snart!
Igår så va vi på Liseberg med Emma. Det var sjukt roligt! :) Jag som har blivit så feg fick typ panik innan backen i flumride hahaha! Men direkt efteråt ville jag åka den igen ;)
Sedan så åkte vi balder, trodde aldrig jag skulle våga åka den igen haha. Va typ två år sedan jag åkte den sist. I uppförsbacken så sa jag bara ''Jag kommer dö!!! Jag kommer DÖ!!!!'' till Eleonor. Hahahaha! Fast nu skulle jag vilja åka den igen. Då har jag åkt den 4 eller 5 gånger. Är ganska feg som sagt..
Men har fått en ny favorit attraktion.. Spinrock! äälskar den. 

Har föressten vunnit ett armband värde 450 kr, och ett hårvårdskit värde 500kr hos Amelia.se! :) Och så har jag vunnit en valfri bok hos 6kilo6veckor. mohaha! ;)
8/17/2012 04:15:45 am

Nu är vinnaren av valfritt skal från supply vald! Kika in och kolla om det blev du :D!
Fortsätt följa min blogg för mer tävlingar ^^

Reply
9/5/2012 03:47:00 am

Hej!
Eftersom du tidigare deltagit i tävling inne hos mig så ville jag passa på att tipsa om att jag nu har 2 tävlingar igång på bloggen, och ännu ett par spännande på G.
Kika gärna in och anmäl dig :)

Reply



Leave a Reply.