Det är jättesvårt att göra inlägg på Weebly just nu, blir galen! Det är dels därför jag inte bloggat det senaste. 
Just nu sitter jag och har NO. Orkar verkligen inte koncentrera mig! Min hjärna tror att det är lov just nu, så det är i princip omöjligt att koncentrera sig. Kan inte lärarna lugna sig lite? Måste dem börja med nya grejer en dag innan lovet? Höbbelö!
Igår bakade jag kladdkaka med choklad, mums. Fast är inte jättesugen, har jy ''slutat'' att äta sötsaker som godis och dricka. Jag har inte helt hållt mig borta från bullar och sånt, men mycket mindre än förut! Nu dricker jag inte mjölk längre, bara vatten! Äter dock inte mindre mat, bara minskar på sockerfällorna så mycket det går !
12/19/2012 05:34:34 am

fyfan va het du är snygging<333

Reply
ahmed
12/19/2012 05:35:13 am

du e ful ju

Reply



Leave a Reply.