Kollade min statistik nyss och såg att jag hade 94 besökare igår! Tack så mycket! :)
För övrigt har det varit världens dåligaste start på jullovet.. Jag missade bussen halv åtta, och ville ta åtta bussen istället, men mamma orkade inte skjutsa mig till busshållplatsen som ligger alldeles för långt ifrån vårt samhälle för att gå.. Det är 80 km/h väg utan trottoar och det tar 1 timme att gå i mörkret till busshållplatsen. Så jag var tvungen att missa skolavslutningen så att mamma kunde sova! :) 
Hoppas du sovde gott mamma, hoppas det var värt det !
Tappade min foundation i golvet imorse och den gick såklart sönder! 
Sedan råkade jag trampa i det och hade massa glassplitter i min fot som jag inte fick ut. Det gjorde ont !
Picture
Haha! En bild på mig när jag var liten! :)

Hoppas fortsättningen på jullovet blir bättre!

Reply



Leave a Reply.